Vrátenie / výmena tovaru
Ak Vám tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nesadol, alebo jednoducho nesplnil Vaše očakávania, môžete nám ho do 14 dní od prevzatia vrátiť späť.
Postup je jednoduchý:
1. Vyplňte formulár Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy elektronicky, alebo použite verziu pre tlač.
2. Tovar, spolu s kópiou faktúry, nám zašlite na adresu - Ing. Juliana Horváthová - MOJA MÓDA, Nám. mieru 1, 08001 Prešov, prípadne využite vrátenie cez Packetu, ktoré je spoplatnené sumou 1,80€.
3. Tovar Vám vymeníme, resp. platbu Vám vrátime hneď, ako sa nám tovar od Vás vráti.
Ako tovar vrátiť jednoducho cez Packetu? Tu je postup:
1. Stiahnite si do mobilného telefónu aplikáciu Packeta v Google Play alebo AppStore.
2. Klikne na službu „Vrátiť zásielku" na úvodnej stránke a zadajte ID nášho e-shopu: 95678470.
3. Aplikácia automaticky vygeneruje kód pre vrátenie zásielky.
4. Nepoškodený tovar zabaľte a zásielku prineste na ktorýkoľvek podací Z-POINT Packety (nájsť najbližšiu
pobočku) do 5-tich kalendárnych dní od vygenerovania kódu. Zásielka nemusí mať adresný štítok ani adresu uvedenú na obale.
5. Pri podaní zásielky na Z-POINTE požiadajte obsluhu o službu Spätná logistika a oznámte jej kód
pre vrátenie zásielky.
6. Za podanie zásielky na mieste neplatíte, služba je spoplatnená sumou 1,80€. Táto čiastka Vám bude odrátaná zo sumy za vrátený tovar, ktorý ste nám zaslali.
7. To je všetko – vrátený tovar nám bude doručený a najneskôr do 14 dní vám zašleme peniaze.
Na čo je potrebné dbať pri vrátení tovaru:
- Vrátiť je možné iba nenosený a nepraný tovar s pôvodnými visačkami.
- Venujte, prosím, aspoň minimálne úsilie poskladaniu oblečenia. Následne si ho kúpi niekto iný, nesprávajte sa k nemu ako k handre.
- Ak zistíte hneď po prevzatí tovaru, že Vám nesedí a nepáči sa Vám, nečakajte prosím dva týždne na to, aby ste nám ho poslali späť. Budeme Vám vďační za promptné riešenie, rovnako promptne sa snažíme riešiť Vaše požiadavky aj my ;-)
- Odporúčame tovar zasielať späť ako doporučenú zásielku. Obyčajná zásielka je síce o niečo lacnejšia, ak sa však cestou stratí a nebude doručená, nie je možné takúto zásielku reklamovať. Ak tovar posielate ako doporučený list bez poistenia, v prípade straty zásielky Vám pošta vráti max. sumu 15€. Riziko straty zásielky počas prepravy k predávajúcemu znáša kupujúci.
- Na vrátenie tovaru môžete použiť rovnakú obálku, v ktorej Vám bol tovar doručený. Stačí ju obrátiť na ruby a dáte jej šancu poslúžiť ešte raz. V prípade, že ju už nepotrebujete, je z recyklovateľného materiálu, tak ak máte tú možnosť, vyhoďte ju do žltej smetnej nádoby na plasty ;-)
Čo nasleduje po vrátení tovaru:
- Ak vrátený tovar spĺňa všetky náležitosti (nenosený, nepraný, s visačkami), platbu sa Vám snažíme vrátiť ešte v ten istý deň, ako sme tovar prevzali.
- Ak chcete tovar vymeniť, tovar na výmenu posielame na naše náklady buď hneď, alebo po jeho naskladnení, ak nebol skladom.
- Ak sa rozhodnete tovar vymeniť za iný tovar, ktorý je lacnejší, rozdiel v cene Vám vrátime na Váš účet. V prípade, že je Vami vybraný tovar na výmenu drahší, rozdiel v cene doplatíte Vy buď formou dobierky pri prevzatí tovaru alebo vopred prevodom na náš účet.
- V prípade, že vaša objednávka spĺňala parametre pre dopravu zdarma a po vrátení časti tovaru už tieto parametre nespĺňa, budú vám náklady na dopravu zúčtované dodatočne a odrátané zo sumy za vrátený tovar, ktorý ste nám zaslali.
Veríme, že sa nám každú výmenu podarí vyriešiť k Vašej spokojnosti.