Vrátenie / výmena tovaru

Ak Vám tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nesadol, alebo jednoducho nesplnil Vaše očakávania, môžete nám ho do 14 dní od prevzatia vrátiť späť.

Postup je jednoduchý:

1. Vyplňte  formulár Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy elektronickyalebo použite verziu pre tlač.

2. Tovar, spolu s kópiou faktúry, nám zašlite na adresu - Ing. Juliana Horváthová - MOJA MÓDA, Nám. mieru 1, 08001 Prešov, prípadne využite bezplatné vrátenie cez Zásielkovňu.

3. Tovar Vám vymeníme, resp. platbu Vám vrátime hneď, ako sa nám tovar od Vás vráti.

 

Ako tovar vrátiť bezplatne cez Zásielkovňu? Tu je jednoduchý postup:

1. stiahnite si do mobilného telefónu aplikáciu Zásielkovňa v Google Play alebo AppStore

2. klikne na službu „Vrátiť zásielku" na úvodnej stránke a zadajte ID nášho e-shopu: 95678470

3. aplikácia automaticky vygeneruje kód pre vrátenie zásielky

4. nepoškodený tovar zabaľte a zásielku prineste na ktorýkoľvek podací Z-POINT Zásielkovne (nájsť najbližšiu
pobočku
) do 5-tich kalendárnych dní. Zásielka nemusí mať adresný štítok ani adresu uvedenú na obale

5. pri podaní zásielky na Z-POINTE požiadajte obsluhu o službu Spätná logistika a oznámte jej kód
pre vrátenie zásielky

6. za podanie zásielky neplatíte, vybavíme to za vás

7. to je všetko – vrátený tovar nám bude doručený a najneskôr do 14 dní vám zašleme peniaze

 

Na čo je potrebné dbať pri vrátení tovaru:

- Vrátiť je možné iba nenosený a nepraný tovar s pôvodnými visačkami.

- Venujte, prosím, aspoň minimálne úsilie poskladaniu oblečenia. Následne si ho kúpi niekto iný, nesprávajte sa k nemu ako k handre.

- Ak zistíte hneď po prevzatí tovaru, že Vám nesedí a nepáči sa Vám, nečakajte prosím dva týždne na to, aby ste nám ho poslali späť. Budeme Vám vďační za promptné riešenie, rovnako promptne sa snažíme riešiť Vaše požiadavky aj my ;-)

- Odporúčame tovar zasielať späť ako doporučenú zásielku. Obyčajná zásielka je síce o niečo lacnejšia, ak sa však cestou stratí a nebude doručená, nie je možné takúto zásielku reklamovať. Ak tovar posielate ako doporučený list bez poistenia, v prípade straty zásielky Vám pošta vráti max. sumu 15€. Riziko straty zásielky počas prepravy k predávajúcemu znáša kupujúci.

- Na vrátenie tovaru môžete použiť rovnakú obálku, v ktorej Vám bol tovar doručený. Stačí ju obrátiť na ruby a dáte jej šancu poslúžiť ešte raz. V prípade, že ju už nepotrebujete, je z recyklovateľného materiálu, tak ak máte tú možnosť, vyhoďte ju do žltej smetnej nádoby na plasty ;-)

 

Čo nasleduje po vrátení tovaru:

- Ak vrátený tovar spĺňa všetky náležitosti (nenosený, nepraný, s visačkami), platbu sa Vám snažíme vrátiť ešte v ten istý deň, ako sme tovar prevzali.

- Ak chcete tovar vymeniť, tovar na výmenu posielame na naše náklady buď hneď, alebo po jeho naskladnení, ak nebol skladom.

- Ak sa rozhodnete tovar vymeniť za iný tovar, ktorý je lacnejší, rozdiel v cene Vám vrátime na Váš účet. V prípade, že je Vami vybraný tovar na výmenu drahší, rozdiel v cene doplatíte Vy buď formou dobierky pri prevzatí tovaru alebo vopred prevodom na náš účet.

Veríme, že sa nám každú výmenu podarí vyriešiť k Vašej spokojnosti.

Prihlásenie


Náš ehop používa cookies za účelom cielenia reklamy v reklamných sieťach a vyhľadávačoch spoločnosti Google inc.  Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím"  súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Cielenú reklamu môžete kedykoľvek vypnúť vymazaním cookies vo svojom prehliadači.

Detaily nakladania s Vašimi osobnými údajmi nájdete v našich obchodných podmienkach